Moonboon - Hjälpcenter logo
Moonboon - Hjälpcenter logo

Alla artiklar

Reklamationer / Defekter

Det är ett fel på min produkt eller min produkt har gått sönder - vad gör jag?

Om en defekt uppstår eller om din produkt går sönder, vänligen skicka in en reklamation till oss här. Om den produkt du är bekymrad över är din motor, vänligen maila vår kundtjänst på [email protected] och inkludera serienumret på din motor tillsamm

Jag har problem med min motor - vad gör jag?

Om du har problem med din motor kan du maila vår kundtjänst på [email protected] och ange motorns serienummer tillsammans med en video av motorn i drift med vikt i hängvaggan/vaggan. Vår kundtjänst återkommer till dig så snart som möjligt för att hi

Jag saknar delar av min produkt som jag beställt - vad gör jag?

Om du saknar delar, vänligen registrera detta problem här och vår kundtjänst kommer att se till att du får dina saknade delar så snart som möjligt.

Erbjuder Moonboon reparationer?

Moonboon erbjuder inte reparationer. Om din produkt är trasig, vänligen skicka in en reklamation (LINK) till oss eller kontakta vår kundtjänst på [email protected].